Een goede plek voor uw kind

Leren vanuit het vertrouwen dat je jezelf mag zijn, daar draait het om bij Vivace. Wij werken met de kinderen aan een stevige basis, in taal en rekenen én in vaardigheden die je helpen om zelfbewust de wereld in te gaan.

WPWuR

We stimuleren kinderen om te geloven in zichzelf. We vinden het belangrijk dat kinderen hun zelfstandigheid en zelfredzaamheid steeds verder te vergroten. Daarom geven we ruimte aan eigen ideeën en initiatief van kinderen. Elk kind is uniek en heeft eigen talenten; verschillen maken de wereld mooi. We leren kinderen samen spelen, samen werken, open te staan voor andere meningen en overtuigingen en samen vieren.

We willen ieder kind de mogelijkheid bieden om te kunnen groeien in het tempo dat bij hem of haar past. Kinderen leren bij ons regie nemen over hun eigen ontwikkeling: dat je de dingen doen omdat je die belangrijk vindt en je verantwoordelijk voelen voor je eigen groei en resultaat. We oefenen de vaardigheden waar kinderen de rest van hun leven gebruik van kunnen maken: ondernemen, plannen, samenwerken, creëren, presenteren, reflecteren, verantwoorden, respecteren en zorgen voor elkaar.

Illustratie in footer